| 25.08.2010 fra Kim Christensen | Note 3.4 |
| (10.000 km driven) | |
- Grip på tør vej
- Bremseegenskaber på tør vej
- Grip på våd vej
- Bremseegenskaber på våd vej
- Grip ved sne
- Kørekomfort
- Lyde i førerhuset
- Dækslitage
- Brændstofforbrug
N/A
Dækstørrelse og køretøjsmærke
235 / 30 R19 H
VW Passat
Resultat: Vil du købe igen? Probably
Kommentar:
Et billigt og godt dæk til pris hvis man ikke har råd til det dyreste. Jo man kan godt høre dem lidt ved bestemte hastigheder, men ikke voldsomt i forhold til investeringen. Grebet er fint i dækkene og komforten er helt god. Overall et godt dæk som jeg let kan anbefale til andre i sportsklassen.