Kunde Support (Mo–Fr: 7–22):
+45 (0) 89884201

Dækforsikring - Hvad gør man i tilfælde af skade?

  1. Du bedes bestille det/de nye dæk direkte på giga-daek.dk, så du kan køre igen hurtigst muligt. Typisk vil det/de nye dæk blive afsendt inden for én arbejdsdag direkte til din foretrukne monteringspartner. Kontakt venligst din monteringspartner for at bestille tid til at få udskiftet det/de nye dæk.
  2. Du bedes anmelde skaden inden for 10 dage ved hjælp af vores online formular: Skadesanmeldelse
  3. En politirapport er nødvendig, i tilfælde af at skaden skyldes hærværk.
  4. For yderligere information og i tilfælde af spørgsmål kan du kontakte i-surance Customer Service via e-mail på l delticom@i-surance.eu eller på telefonnummer 80253683.

x
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok