Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Dækket med nye egenskaber giver kortere bremselængde i vådt og tørt føre, så det er dig, der har styringen og kan nyde turen
- Kortere bremselængde på våde og tørre veje
- Forbedret vejgreb giver hurtig reaktion og kontrol
- Anvendes af førende bilproducenter
Kortere bremselængde på våde og tørre veje
Aktiv bremseteknologi forbedrer kontaktfladen og vejgrebet, når du bremser. Den forbedrede kontakt med underlaget giver dig kortere bremselængde i vådt og tørt føre.
Vejgreb ved opbremsning og styring
Det nye Grip Booster-materiale, der bruges i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstillet med lim med hærder, der forbedrer klæbeevnen mod underlaget. Det giver et bedre vejgreb ved opbremsning og styring i vådt og tørt føre.
Styrepræcision og holdbarhed
Ny teknologi med forstærket konstruktion giver en stærkere og lettere konstruktion, og det forbedrer styreegenskaberne, kurveegenskaberne, slidbanens holdbarhed og brændstoføkonomien.
TÜV Test Report
The Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet
2.6 Metres = 9% kortere bremselængde på våd vej*
1.3 Metres = 4% kortere bremselængde på tør vej*
4% bedre køre-egenskaber i vådt føre*
10.9% mindre rullemodstand end gennemsnittet for 3 kendte navne konkurrenters topmærker, og derfor 2 laveste rullemodstand iblandt alle de testede modeller **
* 3 seneste designs fra hoved konkurrenterne i UHP segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet af TÜV SÜD Produkt Service i Sept -Oct 2015 bestilt af Goodyear Dunlop. nyt UHP, Dæk Størrelse: 225/45 R17 91Y; Test Bil: VW Golf; Test Placering: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); Report No. 713066268
** Score for rullemodstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.