Den ECSTA STX opfylder de krævende behov SUV / lys lastbil UHP og tuner marked. Udviklet til at give 'ekstrem ydeevne på alle årstider og øjet tiltalende udseende' for en fuld størrelse udvalg af størrelser fra 15 'til 28'. Giver all-out våd og tør håndtering, der tidligere er blevet reserveret til personbiler dæk.
Integreret våd trækkraft mønsterdesign: Markant reducerer risikoen for aquaplaning
Store stabile slidbaneblokke: yde sikker fodfæste og sprød håndtering af selv de mest diskriminerer køretøjer
Nylon cap plys og perle Forstærkning: Sikrer holdbarhed og fremme kunde ro i sindet
Nye køretøjer tur prioriteret skimmel form: Bortfiltrerer vej uregelmæssigheder og ikke sender dem til kabinen
Rim Protector i den nedre sidevæg: sikkerhedskontrol hjulet mod ridser og hudafskrabninger
EU dækmarkering og effektivitetsklasse
Den Europæiske Union, under CE 1222/2009, har bemyndiget, at alle dæk, som er produceret efter 1. juli 2012 til biler og erhverskøretøjer, skal have standard EU dækmarkeringer, som klassificerer dem efter tre præstationskarakteristiker: brændstofsydelse klassificeret fra A til G,vådvejsgreb klassificeret fra A til G, og støjforureningi decibel.
Kategorier for dæk som ikke hører under denne regulering er: vulkaniserede dæk, professionelle terrængående dæk, racer-/sportsdæk, og specielle slags dæk, som er designet til at øge vejgreb, som f.eks. sømbesatte dæk, T-type midlertidige reservedæk, dæk til biler fra før 1990, dæk med en hastighedsbegrænsning på 80 km/t, dæk til fælger med en diameter mindre eller det samme som 254 mm eller mere eller lige med 635 mm. Denne markering skal på den ene hånd promovere økonomisk og miljømæssig ydeevne i trafikken, og tilmed forbedre vejsikkerhed, og på den anden hånd hjælpe forbrugerne til at vælge passende dæk, ved at sikre et vist niveau af produkt-genkendelse.
Ikke desto mindre er markeringen blevet kritiseret for kun at vise et begrænset antal kendetegn. Der er professionelle, som argumenterer for, at dæk har mange flere karakteristika, som er vigtige og relevante for trafiksikkerhed. Dertil hører, blandt andet, akvaplaningsegenskaber, kørestabilitet, servicelivstid, produktegenskaber på våde og tørre veje ud over vådvejsgreb, egenskaber på sne. Dækfabrikanter foreslår, at testresultater fra diverse brancheinstitutioner og industrimagaziner burde forblive meget vigtige informationskilder for slutforbrugeren, fordi de fokuserer på og bedømmer en bred vifte af forskellige dækegenskaber og features.
Kumho Ecsta STX KL12 tyre review
Gennemsnit af 2 Testmeninger
Grip på tør vej
Bremseegenskaber på tør vej
Grip på våd vej
Bremseegenskaber på våd vej
Grip ved sne
Kørekomfort
Lyde i førerhuset
Dækslitage
Brændstofforbrug
N/A
Kørte kilometer
548.682
15.12.2010fromJohnny Løffgreen Ingen
24.10.2010fromTue Hodal De dæk jeg har fået er piv skæve og gør at bilen ryster !