Kunde Support (Mo–Fr: 7–22):
+45 (0) 89884201
Bemærk venligst : Dækkene leveres uden fælge
( Fælgen på billedet er kun vejledende. )

Nokian WR D3
155/80 R13 79T

Dækstørrelse
155/80 R13 79T  Lav om 
tilgængelighed
Lagervare
Dæktype
Vinterdæk Wi
M+S kendetegnet
med sneflokkesymbol
Hastighed
T: Godkendt op til 190 km/h
EAN
6419440166650
Artikelnummer
R-281878
Dæk mærkning
C B 71 dB
Kundebedømmelser
(1866)
Ofte købt sammen:
  • Total pris:
    1.520 kr
    1 x Nokian WR D3 155/80 R13 79T =
    332 kr
    1 x DeltiGrip Deltigrip eco - Quality Snow Chain for your car =
    192 kr
332 kr
Pris per post incl. moms
Gratis fragt*
Levering: 2-5 arbejdsdage**
30 dage tilbagesendelsespolitik***
Cirka 1.000 monteringspartnere
  • Beskrivelse
  • EU-dækmærke:
  • Kundebedømmelser

Nokian WR D3→Bedste på sne og i tør

Nokian WR D3 tildeles pris-performance vinder. New Nokian WR D3 vinterdæk er 'meget stærkt' i vinterdæk tester 2011 af den berømte tyske bilblade 'auto motor und sport' og 'Auto Zeitung'. Nokian er bedst på sne og i den tørre. Det er klart vinder køreprøver på sne. 'I øjeblikket bedste vinter egenskaber i forhold til sine konkurrenter, god føreradfærd i tør', dom af 'auto motor und sport' roser. Maksimal score, korteste bremselængde, hurtigste behandlingstid, og stærkeste trækkraft på sne for Finn. Nokian WR D3 tildeles pris-performance vinder er den mest lave priser af de meget anbefalelsesværdige premium vinterdæk med en pris på 112 euro sammenlignet med de andre, som koster omkring 133 euro.

Viser fremragende resultater, er det klart vinder sneen tests: 100 point for en mulig score på 100 med 'auto motor und sport', 142 af en mulig score på 150 med 'Auto Zeitung'. 'Fremragende egenskaber på sne karakterisere Nokian WR D3', 'Auto Zeitung' opsummerer. 'Splinterny Nokian WR D3 er et højdepunkt i denne vurdering. Du kan se, hvor Finn kommer fra de konkurrenter ikke har en chance i denne test imod det. I fire ud af fem prøver, opnår Nokian fuld score. ... På sneklædte veje den nye WR D3 er foran alle andre. Selv ved grænsen, er det absolut neutral og etablerer enorm greb. ... Hurtige omgangstider og en høj køresikkerhed i våd er på Nokian s plussiden. ... Tør bremsning hører til den hurtige Finn styrker .... '

Korteste bremselængde, hurtigste håndtering omgangstid, bedste trækkraft på sne blandt alle testede dæk og hurtigste håndtering omgangstid i den tørre bevise sine kvaliteter. Næstlaveste rullemodstand og af denne grund næstlaveste brændstofforbrug samt næstlaveste vejstøj vise sit øko venlighed. 'Den dygtighed til at opnå top scorer i dæk test er at få ideelle resultater på alle vejforhold', 'auto motor und sport' forklarer. 'Eller i det mindste at være stærkt udestående på ét område, så små svagheder kan kompenseres i pointsystemet under visse omstændigheder. Det bedste eksempel er givet ved nye finske Nokian WR D3 som faktisk på våde veje udfører relativt dårlig på grund af svage akvaplaning resultater, men klart sætter standarden på sne med den korteste bremselængde, det bedst mulige vejgreb og en meget veltempereret kørselsadfærd: 100 punkter i en mulig score på 100 for Nokian, som ikke kun opnår den bedste omgangstid på snedækket håndtering lane, men også driver ubesværet og præcis på samme tid. '

Tysk Automobile Association ADAC konstaterer Nokian styrker: 'Top mark 1,8 i tør'. Dens handling er fremragende, mærket 1,6. Med de gode karakterer 2,1 på sne og 2,3 på is det klarer sig godt selv i andre kørsel discipliner og bakker op sin høje sikkerhed. Dens miljøvenlighed bevises af de grønne mærker 2,0 i brændstofforbrug og opslidende. Mark 1 er det bedste mærke og 6 den værste mærke i den tyske mark system.

Holdbar Nokian WR D3 er skræddersyet til mellemstore og små familie biler og chauffører, der værdsætter sikker, økonomisk kørsel. Nokian WR A3, på den anden side, som er optimeret er til større og mere kraftfulde køretøjer med en særlig vægt på dækkets følsomme kørsel reaktion selv ved højere hastigheder. Nokian WR dæk fås i en lang række størrelser fra 13 'til 20', hastigheder i området fra T til W (190-270 km / t). Disse nye vinterprodukter navnlig tager sigte på de centraleuropæiske markeder er fra nu af til rådighed for detail. For dækskift, er Nokian dæk fås på god fod med de lokale dækforhandlere, som komplette vinterhjul med fælge, også.

DSI og WSI slitageindikatorer

Slitageindikatoren DSI (Kørselssikkerhedsindikator/Driving Safety Indicator) og snefnugsymbolet WSI (Vinter sikkerhedsindikator/Winter Safety Indicator) er med til at forbedre sikkerheden og forbedre kørekomforten. Tallene angiver tykkelsen på den resterende slidbanes hovedspor i millimeter. Efterhånden som slidbanen slides ned, forsvinder de enkelte tal. En profildybde på 4-5 millimeter er nødvendig for sikker kørsel om vinteren. Hvis snefnuggene ikke længere er synlige, skal dækkene udskiftes med nye for at garantere sikkerheden.

Den Europæiske Dæk Label

Introduktion
Siden den 1. november, 2012 alle dæk fremstillet efter 1. juli 2012 skal vise den europæiske dæk mærkning.

Fordele
Den Europæiske Union har udviklet denne nye bestemmelse til fremme af økonomisk og økologisk effektivitet og sikre trafiksikkerheden.

Ulemper Denne dæk mærkning kan give overblik og give kunden større gennemsigtighed, men det dækker kun tre kriterier. for en omfattende evaluering af et dæk, men langt flere ydeevner er relevante. Især i søgningen efter egnede vinterdæk testresultaterne fra forskellige test institutioner såsom ADAC er langt strengere.

Vi vil gerne påpege, at det er producenten, som mærker dækket og giver os disse oplysninger. Hvis du ikke finde etikettens værdier, enten producenten ikke underrettet os om etiketten, eller produktet er fremstillet inden juli 2012. Inden denne dato,var dæk endnu ikke var forpligtet til at foretage en mærkning, så i nogle tilfælde er det muligt at købe et dæk uden EU mærkningen.

Symboler
Dækkene er klassificeret i form af tre ydeevner :
• brændstofeffektivitet ( bogstaverne A til G )
• vådgreb ( bogstaverne A til G )
• Ekstern støj

Handle
Endelig er det føreren, der bestemmer brændstofforbruget. For at reducere dette på lang sigt, ved at være forsigtig under acceleration kan chaufføren blive mere brændstofeffektiv og miljøbevidst.

Regelmæssigt kontrolleret dæktryk hjælper med at forbedre rullemodstand, reducerer energitab og understøtter optimal vedhæftning i våde forhold. For at mindske risikoen for ulykker og sikre din og sikkerheden for andre trafikanter, hold altid en rimelig afstand.

Mere information: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Vælg fra vores store online udvalg eller bede os om råd. Vores eksperter er glade for at hjælpe dig med at vælge de rette dæk fra vores omfattende sortiment af produkter.

brændstofeffektivitet

Klassificeringen i form af brændstofeffektivitet er opdelt i syv klasser, fra A- klassen ( det højeste ) til G - klasse ( den laveste ). Et dæk i A- klassen bruger 0,1 liter mindre ved 100 km end et dæk i B - klassen. Et væsentlig komponent til brændstof effektivitet er den rullemodstand eller rullende friktion.

rullemodstand
Rullemodstanden er den kraft, der er imod bevægelse. Det er dannet, for eksempel, når et hjul ruller. rullemodstand afhænger ikke kun af geometrien, men også på egenskaberne af materialet.

Gennemsnit Gennemsnitlig værdi er mellem C - E. Klasse D anvendes ikke.

vådgreb

Det viser, hvor effektiv køretøjet kan bremse på våde veje. Vådgreb er en vigtig funktion, især med sommerdæk. Klasse A har den højeste sikkerhed og den korteste bremselængde. Klasse F har lav sikkerhed og den længste bremselængde.

De våde grip klasser er baseret på test kørsel på våde veje med en hastighed på ca. 80 km / t. Forskellen mellem den bremselængde af dækkene er 3-5 fod per klasse. For eksempel, er forskellen i bremselængde mellem klasse A og klasse F er op til 18 meter.

Gennemsnit Den gennemsnitlige værdi af dækkene er mellem klasse B - E. Klasse D og G anvendes ikke.

Dæk Støj

Symbolet angiver den rullestøj i decibel og som en 3 klasse lydbølge symbol for at afklare, om dækket kan holde det anbefalede niveau. udvendig Rullestøj svarer ikke til støjen inde i kabinen.

Et konstant lyd niveau over 80 decibel kan forårsage sundhedsproblemer.

Symbol
Tre lydbølger symboliserer de dårligste resultater. Det er de dæk, der overskrider den maksimale grænse for godkendelse. Et symbol på 2 lydbølger har støjniveau, der svarer til den godkendte lydniveau. Dæk, der er markeret med en lydbølge er over tre decibel mere stille end godkendelsen

Nokian WR D3 tyre review

Gennemsnit af 1.866 Testmeninger
Grip på tør vej
Bremseegenskaber på tør vej
Grip på våd vej
Bremseegenskaber på våd vej
Grip ved sne
Kørekomfort
Lyde i førerhuset
Dækslitage
Brændstofforbrug
Kørte kilometer 14.982.114

16.05.2015 from Henrik Larsen
Godt vinterdæk til fornuftig pris - mange km i dækket.

19.04.2015 from Jesper
Står perfekt på sne og mudder, båd græs.

02.08.2014 from Selma koc
Dækkene larmer og vibrerer under kørsel.

25.05.2014 from Leif Hansen
Dækkene er ikke runde....

Se flere anmeldelser

Nokian WR D3→Bedste på sne og i tør

Nokian WR D3 tildeles pris-performance vinder. New Nokian WR D3 vinterdæk er 'meget stærkt' i vinterdæk tester 2011 af den berømte tyske bilblade 'auto motor und sport' og 'Auto Zeitung'. Nokian er bedst på sne og i den tørre. Det er klart vinder køreprøver på sne. 'I øjeblikket bedste vinter egenskaber i forhold til sine konkurrenter, god føreradfærd i tør', dom af 'auto motor und sport' roser. Maksimal score, korteste bremselængde, hurtigste behandlingstid, og stærkeste trækkraft på sne for Finn. Nokian WR D3 tildeles pris-performance vinder er den mest lave priser af de meget anbefalelsesværdige premium vinterdæk med en pris på 112 euro sammenlignet med de andre, som koster omkring 133 euro.

Viser fremragende resultater, er det klart vinder sneen tests: 100 point for en mulig score på 100 med 'auto motor und sport', 142 af en mulig score på 150 med 'Auto Zeitung'. 'Fremragende egenskaber på sne karakterisere Nokian WR D3', 'Auto Zeitung' opsummerer. 'Splinterny Nokian WR D3 er et højdepunkt i denne vurdering. Du kan se, hvor Finn kommer fra de konkurrenter ikke har en chance i denne test imod det. I fire ud af fem prøver, opnår Nokian fuld score. ... På sneklædte veje den nye WR D3 er foran alle andre. Selv ved grænsen, er det absolut neutral og etablerer enorm greb. ... Hurtige omgangstider og en høj køresikkerhed i våd er på Nokian s plussiden. ... Tør bremsning hører til den hurtige Finn styrker .... '

Korteste bremselængde, hurtigste håndtering omgangstid, bedste trækkraft på sne blandt alle testede dæk og hurtigste håndtering omgangstid i den tørre bevise sine kvaliteter. Næstlaveste rullemodstand og af denne grund næstlaveste brændstofforbrug samt næstlaveste vejstøj vise sit øko venlighed. 'Den dygtighed til at opnå top scorer i dæk test er at få ideelle resultater på alle vejforhold', 'auto motor und sport' forklarer. 'Eller i det mindste at være stærkt udestående på ét område, så små svagheder kan kompenseres i pointsystemet under visse omstændigheder. Det bedste eksempel er givet ved nye finske Nokian WR D3 som faktisk på våde veje udfører relativt dårlig på grund af svage akvaplaning resultater, men klart sætter standarden på sne med den korteste bremselængde, det bedst mulige vejgreb og en meget veltempereret kørselsadfærd: 100 punkter i en mulig score på 100 for Nokian, som ikke kun opnår den bedste omgangstid på snedækket håndtering lane, men også driver ubesværet og præcis på samme tid. '

Tysk Automobile Association ADAC konstaterer Nokian styrker: 'Top mark 1,8 i tør'. Dens handling er fremragende, mærket 1,6. Med de gode karakterer 2,1 på sne og 2,3 på is det klarer sig godt selv i andre kørsel discipliner og bakker op sin høje sikkerhed. Dens miljøvenlighed bevises af de grønne mærker 2,0 i brændstofforbrug og opslidende. Mark 1 er det bedste mærke og 6 den værste mærke i den tyske mark system.

Holdbar Nokian WR D3 er skræddersyet til mellemstore og små familie biler og chauffører, der værdsætter sikker, økonomisk kørsel. Nokian WR A3, på den anden side, som er optimeret er til større og mere kraftfulde køretøjer med en særlig vægt på dækkets følsomme kørsel reaktion selv ved højere hastigheder. Nokian WR dæk fås i en lang række størrelser fra 13 'til 20', hastigheder i området fra T til W (190-270 km / t). Disse nye vinterprodukter navnlig tager sigte på de centraleuropæiske markeder er fra nu af til rådighed for detail. For dækskift, er Nokian dæk fås på god fod med de lokale dækforhandlere, som komplette vinterhjul med fælge, også.

DSI og WSI slitageindikatorer

Slitageindikatoren DSI (Kørselssikkerhedsindikator/Driving Safety Indicator) og snefnugsymbolet WSI (Vinter sikkerhedsindikator/Winter Safety Indicator) er med til at forbedre sikkerheden og forbedre kørekomforten. Tallene angiver tykkelsen på den resterende slidbanes hovedspor i millimeter. Efterhånden som slidbanen slides ned, forsvinder de enkelte tal. En profildybde på 4-5 millimeter er nødvendig for sikker kørsel om vinteren. Hvis snefnuggene ikke længere er synlige, skal dækkene udskiftes med nye for at garantere sikkerheden.

*Priserne gælder (med mindre andet er nævnt) pr. Styks incl. moms, men excl. fragt inden for
**Mere end 90% af vores ordrer nå frem til kunden i den angivne leveringstid.
***Kompletdæk og fælge er ikke omfattet af gratis levering (9,90 EURO per dæk/fælg).
x
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok