Kunde Support (Mo–Fr: 7–22):
+45 (0) 89884201
Bemærk venligst : Dækkene leveres uden fælge
( Fælgen på billedet er kun vejledende. )

Yokohama W.drive (V902B)
205/55 R16 94V XL , RPB

Dækstørrelse
205/55 R16 94V  Lav om 
tilgængelighed
i øjeblikket er dette produkt ikke på lager
Dæktype
Vinterdæk Wi
M+S kendetegnet
med sneflokkesymbol
Hastighed
V: Godkendt op til 240 km/h
EAN
4968814750565
Artikelnummer
R-150316
Dæk mærkning
F C 74 dB
Ofte købt sammen:
  • Total pris:
    20.942,20 kr
    1 x Yokohama W.drive (V902B) 205/55 R16 94V XL , RPB =
    5.176,30 kr
    1 x DeltiGrip Deltigrip eco - Quality Snow Chain for your car =
    237,00 kr
  • i øjeblikket er dette produkt ikke på lager
Gratis fragt*
Levering: 2-5 arbejdsdage**
30 dage tilbagesendelsespolitik***
Cirka 1.000 monteringspartnere
  • Beskrivelse
  • EU-dækmærke:

Den nye i intervallet for dæk Vinter: W.drive

Som i efteråret, er betingelserne for cirkulation nedbrudt, og bilisterne skal vende forskellige betingelser for vej: tørhed, regn, sne eller glasur. For at imødegå disse forskellige forhold, YOKOHAMA foreslår en ekstraordinær udvalg af dæk vinter. Med sine 3 profiler, til den række vinteren kontinuerlig YOKOHAMA udvikle og præsenterer et nyt dæk top-of-the-range vinter: W.drive.

Innovating slidbane

Udformningen af den asymmetriske slidbane til high-stivhed får høj ydeevne afbalanceret på tørhed, regnen eller vejene snedækkede. De 3 rigtige riller (eller 4 ifølge dimensioner «) støtter dræning af vand eller sne, selv smeltet, og skubbe grænserne for akvaplaning. De brosten har forskellige stivheder i henhold til deres bestemmelse på slidbanen. Mere stift på ydersiden af profilet, de støtter tilslutning i svingene på tørhed, der henviser til det indre, tage deres fleksibilitet del i tilslutning på sne.

Innovating plader '3D'

En af de store nyskabelser i W.driveTM bosat i pladerne '3D' med en overflade i polyhedron mulighed for store præstationer på tørhed, under regn eller på snedækkede veje. Den indre udformning af pladerne muliggør blokkene af gummi, der skal baseret dem på de andre, således at beskytte det stivheden af brosten om en bred overflade for kontakt. Parallelt hermed gør denne teknik det muligt at øge tætheden af pladerne på overfladen af slidbanen, således at multiplicere virkningen af klingen på snedækkede eller isglatte veje.

Teknologi af blandingen af gummi

Blandingen af gummi med dens 'fleksible polymerer' gør det muligt at bevare fleksibiliteten og fleksibilitet dermed vedhæftning ved lav temperatur. Ved at integrere 'mikrosilica' i blandingen, forbedrer ens stivhed ved højere temperatur. Denne meget specifik forening er kun effektivt, hvis integrationen er homogen.

Takket være ekstraordinær teknologi ZERUMATM, eksklusiv patent på YOKOHAMA, hvis hemmeligholdelse ligger i den optimale spredning af silica i blandingen af gummi, integration af 'mikro silica' er optimal, hvilket gør det muligt at forbedre adfærden, motricity og bremsning nogle er betingelserne for rullende og temperatur.

En bred vifte

Med en bred vifte af 70 referencer til en 14 'til 19' og serie 65-40, W.drive gør det muligt at udstyre apparatet med bil park. Det indeks hastighed go T (190 km / t) med V (240 km / t) og fra mange dimensioner overskud fra forstærkede indekser belastning og / eller kanten af beskyttelse af fælgen. Med W.driveTM, er at stå over for vintersæsonen og dens fælder ikke mere en bekymring. Nogle er betingelserne for vej, kan hver driver overveje hver vej i en rolig måde.

Den Europæiske Dæk Label

Introduktion
Siden den 1. november, 2012 alle dæk fremstillet efter 1. juli 2012 skal vise den europæiske dæk mærkning.

Fordele
Den Europæiske Union har udviklet denne nye bestemmelse til fremme af økonomisk og økologisk effektivitet og sikre trafiksikkerheden.

Ulemper Denne dæk mærkning kan give overblik og give kunden større gennemsigtighed, men det dækker kun tre kriterier. for en omfattende evaluering af et dæk, men langt flere ydeevner er relevante. Især i søgningen efter egnede vinterdæk testresultaterne fra forskellige test institutioner såsom ADAC er langt strengere.

Vi vil gerne påpege, at det er producenten, som mærker dækket og giver os disse oplysninger. Hvis du ikke finde etikettens værdier, enten producenten ikke underrettet os om etiketten, eller produktet er fremstillet inden juli 2012. Inden denne dato,var dæk endnu ikke var forpligtet til at foretage en mærkning, så i nogle tilfælde er det muligt at købe et dæk uden EU mærkningen.

Symboler
Dækkene er klassificeret i form af tre ydeevner :
• brændstofeffektivitet ( bogstaverne A til G )
• vådgreb ( bogstaverne A til G )
• Ekstern støj

Handle
Endelig er det føreren, der bestemmer brændstofforbruget. For at reducere dette på lang sigt, ved at være forsigtig under acceleration kan chaufføren blive mere brændstofeffektiv og miljøbevidst.

Regelmæssigt kontrolleret dæktryk hjælper med at forbedre rullemodstand, reducerer energitab og understøtter optimal vedhæftning i våde forhold. For at mindske risikoen for ulykker og sikre din og sikkerheden for andre trafikanter, hold altid en rimelig afstand.

Mere information: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Vælg fra vores store online udvalg eller bede os om råd. Vores eksperter er glade for at hjælpe dig med at vælge de rette dæk fra vores omfattende sortiment af produkter.

brændstofeffektivitet

Klassificeringen i form af brændstofeffektivitet er opdelt i syv klasser, fra A- klassen ( det højeste ) til G - klasse ( den laveste ). Et dæk i A- klassen bruger 0,1 liter mindre ved 100 km end et dæk i B - klassen. Et væsentlig komponent til brændstof effektivitet er den rullemodstand eller rullende friktion.

rullemodstand
Rullemodstanden er den kraft, der er imod bevægelse. Det er dannet, for eksempel, når et hjul ruller. rullemodstand afhænger ikke kun af geometrien, men også på egenskaberne af materialet.

Gennemsnit Gennemsnitlig værdi er mellem C - E. Klasse D anvendes ikke.

vådgreb

Det viser, hvor effektiv køretøjet kan bremse på våde veje. Vådgreb er en vigtig funktion, især med sommerdæk. Klasse A har den højeste sikkerhed og den korteste bremselængde. Klasse F har lav sikkerhed og den længste bremselængde.

De våde grip klasser er baseret på test kørsel på våde veje med en hastighed på ca. 80 km / t. Forskellen mellem den bremselængde af dækkene er 3-5 fod per klasse. For eksempel, er forskellen i bremselængde mellem klasse A og klasse F er op til 18 meter.

Gennemsnit Den gennemsnitlige værdi af dækkene er mellem klasse B - E. Klasse D og G anvendes ikke.

Dæk Støj

Symbolet angiver den rullestøj i decibel og som en 3 klasse lydbølge symbol for at afklare, om dækket kan holde det anbefalede niveau. udvendig Rullestøj svarer ikke til støjen inde i kabinen.

Et konstant lyd niveau over 80 decibel kan forårsage sundhedsproblemer.

Symbol
Tre lydbølger symboliserer de dårligste resultater. Det er de dæk, der overskrider den maksimale grænse for godkendelse. Et symbol på 2 lydbølger har støjniveau, der svarer til den godkendte lydniveau. Dæk, der er markeret med en lydbølge er over tre decibel mere stille end godkendelsen

Den nye i intervallet for dæk Vinter: W.drive

Som i efteråret, er betingelserne for cirkulation nedbrudt, og bilisterne skal vende forskellige betingelser for vej: tørhed, regn, sne eller glasur. For at imødegå disse forskellige forhold, YOKOHAMA foreslår en ekstraordinær udvalg af dæk vinter. Med sine 3 profiler, til den række vinteren kontinuerlig YOKOHAMA udvikle og præsenterer et nyt dæk top-of-the-range vinter: W.drive.

Innovating slidbane

Udformningen af den asymmetriske slidbane til high-stivhed får høj ydeevne afbalanceret på tørhed, regnen eller vejene snedækkede. De 3 rigtige riller (eller 4 ifølge dimensioner «) støtter dræning af vand eller sne, selv smeltet, og skubbe grænserne for akvaplaning. De brosten har forskellige stivheder i henhold til deres bestemmelse på slidbanen. Mere stift på ydersiden af profilet, de støtter tilslutning i svingene på tørhed, der henviser til det indre, tage deres fleksibilitet del i tilslutning på sne.

Innovating plader '3D'

En af de store nyskabelser i W.driveTM bosat i pladerne '3D' med en overflade i polyhedron mulighed for store præstationer på tørhed, under regn eller på snedækkede veje. Den indre udformning af pladerne muliggør blokkene af gummi, der skal baseret dem på de andre, således at beskytte det stivheden af brosten om en bred overflade for kontakt. Parallelt hermed gør denne teknik det muligt at øge tætheden af pladerne på overfladen af slidbanen, således at multiplicere virkningen af klingen på snedækkede eller isglatte veje.

Teknologi af blandingen af gummi

Blandingen af gummi med dens 'fleksible polymerer' gør det muligt at bevare fleksibiliteten og fleksibilitet dermed vedhæftning ved lav temperatur. Ved at integrere 'mikrosilica' i blandingen, forbedrer ens stivhed ved højere temperatur. Denne meget specifik forening er kun effektivt, hvis integrationen er homogen.

Takket være ekstraordinær teknologi ZERUMATM, eksklusiv patent på YOKOHAMA, hvis hemmeligholdelse ligger i den optimale spredning af silica i blandingen af gummi, integration af 'mikro silica' er optimal, hvilket gør det muligt at forbedre adfærden, motricity og bremsning nogle er betingelserne for rullende og temperatur.

En bred vifte

Med en bred vifte af 70 referencer til en 14 'til 19' og serie 65-40, W.drive gør det muligt at udstyre apparatet med bil park. Det indeks hastighed go T (190 km / t) med V (240 km / t) og fra mange dimensioner overskud fra forstærkede indekser belastning og / eller kanten af beskyttelse af fælgen. Med W.driveTM, er at stå over for vintersæsonen og dens fælder ikke mere en bekymring. Nogle er betingelserne for vej, kan hver driver overveje hver vej i en rolig måde.

*Priserne gælder (med mindre andet er nævnt) pr. Styks incl. moms, men excl. fragt inden for
**Mere end 90% af vores ordrer nå frem til kunden i den angivne leveringstid.
***Kompletdæk og fælge er ikke omfattet af gratis levering (9,90 EURO per dæk/fælg).
x
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok
Vi anvender cookies. Ved at bruge siden accepterer du denne anvendelse.
ok